2010年5月7日星期五

累,累,累

今早被厕所里的镜子的自己给吓了一下。。。
黑黑的眼圈,很恐怖:-P

在完全清醒的状况下,开始深思自己的现况~

1. 我并不是很忙,怎么工作越做越累?!
2. 怎么我的冲劲好像没有了?!发生什么事了?!
3. 最近在焦虑着找不到屋子搬,时间越来越急迫了。。。
4. 很多东西原来我是在意的!!

好像大多数都是负面的,是时候好好休息咯~
自己要乖乖,你们也要乖乖。。。记得照顾自己哦~



1 停留的脚步:

匿名 说...

Hi,

我并不是很忙,怎么工作越做越累?!怎么我的冲劲好像没有了?!发生什么事了?!

In life, at times, we will feel we are in the cross road. Especially, when seeing friends and ex-classmate moving in the corporate ladder or new exploration or changes in life routine or losing the momentum and purpose of job or differences in dealing with things etc.
I think, this is the great time for us to pause and reflect on What is the purpose of our job vs What do you want to achieve in life vs What is the ideal life (material and spiritual).

Wishing you to have a pleasant self exploration journey - the diamond within you.

发表评论

生命与生命影响,营造共同交流的空间

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails